۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۱۹:۰۷

گزارش خبرنگار اعزامی از بلغارستان؛

قربانی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس روی میز بازماند

قربانی از صعود به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات تنیس روی میز بازماند

مسعود قربانی نماینده تنیس روی میز ناشنوایان در مسابقات المپیک، پس از صعود به مرحله یک شانزدهم نهایی، مقابل حریف چینی شکست خورد و از این مسابقات کنار رفت.

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، مسعود قربانی تنها نماینده تنیس روی میز ایران در مسابقات المپیک ناشنوایان، امروز جمعه ابتدا به مصاف حریفی از اوکراین رفت. قربانی که روز گذشته دو پیروزی و یک شکست به دست آورده بود، با برد مقابل حریف اوکراینی به عنوان نفر دوم گروه خود، به مرحله یک شانزدهم نهایی صعود کرد. قربانی در این مرحله به مصاف تنیس باز چینی رفت ولی در نهایت بازی را واگذار کرد تا از دور این مسابقات کنار برود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات المپیک ناشنوایان تا روز سیزدهم مردادماه ادامه دارد. مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی زاده و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان و مرتضی جدایی (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی)پومسه)، سجاد پیرایقرچمن (دوومیدانی) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 3 مدال نقره و محمد خدایار، امیر دانیالی، مژده مردانی (کاراته) و تیم کاراته سبک کومیته چهار مدال طلای کاروان رمضان را کسب کرده اند.

کد خبر 2108731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha